טיפול אוסטאופתי
♦ מי שמעדיף להיפרד מהתלות במשככי כאבים
♦ מי שאמרו לו: "אין מה לעשות צריך ללמוד לחיות עם
הכאב" (הסובלים ממיגרנה או כאבי ראש מכירים את המשפט הזה היטב)
♦ מי שמעדיף למצות את כל האופציות לפני ניתוח (במיוחד   כשמדובר בכאבי גב או פריצת דיסק)
♦ מי שחש בחוסר איזון: עייפות, כאבים בלתי מוסברים, כבדות...
♦ נשים שמעדיפות טיפול בהריון ללא תרופות, מתיחות ולחיצות
♦ וכמובן, טיפול בגיל השלישי שאני מעדיף לקרוא לו: גיל הזהב.
♦ תינוקות שעברו לידה קשה במהלכה אמא הייתה בצירי לידה
   חזקים וממושכים.
בעצם מי לא? הסובלים מכאבי גב בכלל ופריצת דיסק בפרט, מיגרנה או כאבי ראש חוזרים ונשנים, כאבי בטן, בעת הריון, תינוקות, גיל הזהב... כולם! יתרונה הגדול של האוסטאופתיה הוא התמקדות באיתור גורם הבעיה ולא רק טיפול בסימפטום.

מטופלים מופנים אלי עד כה מפה לאוזן ומרופאים המבינים את החשיבות של טיפול במטופל ולא בשם המחלה, הפציעה או הפגיעה. לדוגמא: הגיע אלי מטופל עם כאבי צוואר בלתי פוסקים. מסתבר שהבעיה היתה באיברי הבטן/חזה: מה הקשר לצוואר? מיד אסביר אבל קודם תשובה לשאלה מי זקוק לאוסטיאופתיה?

מי זקוק לאוסטאופתיה?

דיוויד היקר
הגעתי אליך אחרי חודשיים של מצב כמעט שכיבה
עצב הסאוטיק לחץ, החוליות התחתונות לחצו
רופא כירורג אמר שאני חייבת ניתוח
אבל אני החלטתי לבוא אליך
שנתיים עברו מאז
הכאבים חלפו
חזרתי לפעילות מלאה ואנרגטית
בין לבין גם סיפרתי לך שיש לי מיגרנות ומפעם לפעם סובלת מוורטיגו
בידך העדינות, בהקשבה המיוחדת שלך לגוף ולנפש
טיפלת בי וגם זה חלף ונעלם אחרי סבל של 10 שנים.
הכרתי עד שהגעת לארץ עוד אוסטיאופטים, אך דרך הטיפול שלך שונה,
עדינה, קשובה.
המון תודה
ויעידו כל מי ששלחתי אליך ומודים לי גם.
בידידות רבה

נעמי וינשטיין
מי שרוצה להתייעץ, לתאר את הבעיה
ולהבין איך כאוסטאופת אני יכול לסייע לו
מוזמן להתקשר אלי

או לפנות באמצעות הטופס
האוסטאופתיה רואה את גוף האדם כיחידה אחת שלמה. רקמות השריר והאיברים עטופות ברקמות חיבור המכילות כלי דם ועצבים, אלה קשורות לשלד הגוף (עצמות) וכל מערכת משפיעה באופן ישיר על האחרות. בנוסף, תפקידו של האוסטיאופת לשחזר את מחזוריות הנוזלים אל ומכל התאים הפגועים ולתת לגוף המטופל לעשות את השאר.
מקרה אמיתי:
הגיע מטופל עם כאבי צוואר מתמשכים. האורטופד שלח לצילום, לא ראה שום ממצא ורשם לשם הקלה משככי כאבים וטיפול קונבנציונלי. מיקוד הטיפול הקונבנציונלי היה באיזור הצוואר והגב שאכן הועיל לכמה שעות ואז הכאבים חזרו. גם המטפלים התמקדו באיזור הכאב. האיבחון האוסטיאופתי מצא שמקור הבעיה היה באיברים הפנימיים בחלל הבטן ובעמוד השדרה (אמצע הגב).

מה הקשר בין זה לבין כאבי גב עליון וצוואר? לפי המבט האוסטאופתי  מערכות הגוף קשורות זו בזו ומשפיעות אחת על השניה. ובכן, המטופל שסבל מכאבים בצוואר, עבר לפני זמן תאונת דרכים. לא משהו רציני, ללא פגיעות חיצוניות, ללא שברים רק לחץ פתאומי של חגורת הבטיחות על איזור הכבד שגרם ללחץ כלפי מעלה אל הסרעפת. הסרעפת לחצה על הצלעות ועל העצב שמשרת אותה המגיעה מהצוואר, וכך נוצר לחץ על חוליות הצוואר ובעצם, מקור הכאב היה ברקמות התומכות בכבד.

טיפול אוסטיאופתי ברקמות סביב הכבד שיפר את תנועתו, את מחזור הנוזלים אל האזור וכן גם את ניקוזם ובכך שיחזר את האיזון לגוף, הוריד את הלחץ מהכתפיים ושחרר את המטופל מכאבי הצוואר הכרוניים ומהצורך בנטילת משככי כאבים על בסיס קבוע.

איזון הוא מילת המפתח
הוא הדין לגבי כל כאב. פריצת דיסק נובעת מתקלה כלשהי באחת ממערכות הגוף ולא רק או לא בהכרח מהמקום בו היא מופיעה. כאבי ראש חוזרים ונשנים או מיגרנה, גם הן מקורן יכול להיות במקום אחר בגוף בו הופר האיזון. נכונים הדברים ביתר שאת בכל אותם מצבים בהם הגוף נתון לשינויים מהותיים כמו:

♦ טיפול בהריון תקופה בה הגוף משנה צורה ומיקום איברים באופן מהיר וברור.
♦  טיפול בגיל השלישי גיל בו הגוף משנה מבנה ומימדים ופוגע באיזון המקורי.
♦ אוסטיאופתיה לתינוקות בעיקר בגלל הלחץ שנוצר על גוף (ראש) התינוק בעת הלידה והשפעה של זו על מבנה צמיחתו והתפתחות התינוק בגילאי המעבר השונים.
שאלה שיש עליה תשובות רבות. אנסה להשיב בפשטות ובבהירות כי יש כמה מאפיינים ייחודיים לשיטה זו. והראשון והחשוב מכל הוא נקודת המבט על הגוף:

מה המיוחד באוסטאופתיה שעושה אותה לשיטת טיפול כל כך יעילה?

כאב גב? פריצת דיסק? מיגרנה? בכל אלה ועוד 'תקלות רבות' אוסטאפתיה מטפלת צריך רק להתקשר אלי
או לפנות באמצעות הטופס

טלפון: 053-9618306   |   דוא"ל: office@osteopatia.co.il  |  כתובת:  ההדרים 25ב'  כפר נטר