תמונת קולאג' טיפול אוסטאופתי באשה שבהריון
תמונה של אישה בהריון בזמן טיפול אוסטאופתי

הטיפול האוסטאופתי בזמן ההיריון הוא ליווי עדין ומקיף לתמיכה בשינויים שאת חווה בגופך.
האוסטאופת עוזר בשיפור תנועה של מפרקי הגוף בכלל ובמפרקי האגן בפרט כדי להקל על הכאב שלך ולאפשר הכנת האגן ללידה טבעית ללא מגבלות על גולגולת העובר.
האוסטאופת מאבחן את השלד ובוחן אם חוסר התנועה היא כתוצאה ממגבלות בשלד שלך, באיברים או ברקמות החיבור ביניהן כתוצאה מצלקות למיניהן.

מתי לגשת לטיפול אוסטאופתי בזמן הריון?

כשאת חווה כאב בגב, צוואר, רגליים, ראש או כל כאב אחר בגופך.

כשזה לא ההריון הראשון ובלידה הקודמת היו צירים ממושכים, בעיות אחרות או שהתינוק נולד עם פגם מזערי (או לא כל כך מזערי) כתוצאה מהלידה.

היתה לך נפילה על עצם הזנב בעברך (אפילו הרחוק).

את מתעמלת בעברך או בהווה.

את חשה שיש לך התפחה יתרה ברגליים בזמן ההריון.

את סובלת מבעיות מחזור לאחרונה (לפני ההריון) או מאז תחילת קבלת המחזור בנעורים.

טיפול אוסטאופתי בהריון שעוזר לאם ולתינוק

למה לגשת לטיפול אוסטאופתי בזמן הריון?

טיפול אוסטאופתי לאישה בהריון מתקדם
  1.  בהריון את חווה שינויים ניכרים מבחינה פיזית (חיצונית). שינויים אלו מלווים בהעתקת מרכז הכובד בגוף, דבר היכול לגרום להתעוררויות של כאבים שלא היו קודם.

2.  בהריון את חווה שינויים ניכרים מבחינה הורמונאלית (פנימית) ובזמן ההריון את מפרישה הורמון Relaxin שמאפשר תנועת יתר לעצמות האגן ושאר הגוף. נתון זה מהווה גורם שיכול להגביר תנועה היכן שתנועת יתר כבר נמצאת, דבר הגורם לדלקות וכאב.

האוסטאופת אינו מטפל בכאב, אלה בחוסר התנועה המקורית שגורמת לפיצוי ולתנועת היתר שגורמת לכאב. על כן הטיפול האוסטאופתי מאפשר שיפור תנועה בגוף, דבר המאפשר מעבר תקין של הרך הנולד בתעלת הלידה ועל כן להפחתת סיכון לאם ולתינוק בזמן הלידה.

אם את בהריון את מוזמנת להתקשר וניתן  לך את כל המידע על אוסטאופתיה לנשים בהריון